Algemene Voorwaarden en Privacyverklaring

ALGEMENE VOORWAARDEN PLATFORM
Artikel 1 – Algemeen – achtergrond
Deze algemene voorwaarden worden uitgegeven voor de Dienstverlener, De Flexijobber, met volgende gegevens:
Naam onderneming: De Flexijobber
Btw-nummer: BE 0655.845.308
Maatschappelijke zetel: 2018 Antwerpen, Belgiëlei 129A bus 3.3
E-mail: info@de-flexi-jobber.be
De Dienstverlener is een onderneming die een platform ter beschikking stelt alwaar enerzijds ondernemingen tegen betaling openstaande vacatures voor flexijobs op kunnen plaatsen en anderzijds gebruikers die een flexijob zoeken kosteloos kunnen solliciteren op een bepaalde vacature.
De Klant betreft enerzijds de Onderneming dewelke vacatures op de Website plaatst, alsook de gebruiker die kosteloos kan solliciteren op een geafficheerde vacature.
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle gebruikers dewelke gebruik wensen te maken van het platform https://www.de-flexi-jobber.be/
Artikel 2 – definities
- Overeenkomst:
De overeenkomst dewelke op afstand wordt gesloten tussen de Onderneming en de Klant inzake de publicatie van vacatures, alsook het aanwenden van (een) vacature(s)
- Onderneming:
De Flexi-Jobber, geregistreerde entiteit- natuurlijke persoon, opgericht naar Belgisch recht met maatschappelijke zetel te 2018 Antwerpen, Belgiëlei 129A bus 3.3 en hebbend als ondernemingsnummer: BE 0655.845.308
- Klant:
Elke rechtspersoon dewelke gebruik maakt van onderhavige website/platform, met betrekking tot de publicatie van vacatures
Hierna ook genoemd: Klant-Werkgever
en
Elke natuurlijke persoon dewelke gebruik maakt van onderhavige website/platform met betrekking tot het aanwenden en reageren op een geplaatste vacature.
Hierna ook genoemd: ‘Klant-Sollicitant’
Gezamenlijk genoemd als: Klanten
- Dienstverlening:
Het publiceren van vacatures via de Website, alsook het de terbeschikkingstelling van het platform teneinde CV’s op te laden en Sollicitanten de mogelijkheid te bieden te reageren op de Vacatures en Klanten in contact te brengen met elkaar.
- Vacatures:
Alle vacatures dewelke beschikbaar worden gesteld via de Website.
- Website:
De website van www.de-flexi-jobber.be
- Toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming”:
(a) Verordening (EU) 2016 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (“GDPR”), (b) de Belgische Wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens,
(c) alle andere toepasselijke wet- en regelgeving inzake gegevensbescherming en privacy die van toepassing is op de verwerking van persoonsgegevens in het kader van de Overeenkomst en
(d) alle wijzigingen van of de vervanging van de vorige wetgeving, indien van toepassing;
- Bug:
Een fout, tekortkoming of defect in een computerprogramma of -systeem waardoor het een onjuist of onverwacht resultaat oplevert, of zich op een onbedoelde manier gedraagt;
- Overmacht
De gebeurtenis of omstandigheid buiten de macht van een Partij, die zich voordoet zonder fout of nalatigheid van de Partij en die de Partij redelijkerwijs niet had kunnen voorkomen, die ertoe leidt dat de getroffen Partij tijdelijk of blijvend wordt belemmerd in de uitvoering van de Overeenkomst of een deel daarvan. Onder overmacht wordt uitsluitend verstaan: oproer, (burger)oorlog, invasie, vijandelijkheden, brand, aardbevingen, overstromingen, andere fysieke natuurrampen (uitgezonderd ongunstige weersomstandigheden), (daden van) terrorisme, pandemieën, epidemieën, overheidsmaatregelen, algemene stakingen of arbeidsconflicten die een essentieel deel van de Diensten betreffen (uitgezonderd stakingen bij de getroffen Partij, haar onderaannemers of toeleveringsbedrijf);
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing voor eenieder dewelke gebruik maakt van de Website.
Deze algemene voorwaarden worden aan de Klant ter beschikking gesteld vóór het gebruik van de Website.
Artikel 4 – Diensten
4.1 De Dienstverlener verleent de Klant een niet-exclusief, niet-overdraagbaar recht op toegang tot en gebruik van de digitale omgeving, alwaar de Klant-Werkgever Vacatures kan plaatsen en beheren en waar de Klant-Sollicitant – ressorterende onder het flexijob-statuut, dan wel studentenstatuut actief op zoek kunnen naar een voor hen passende Vacature en hierop kunnen solliciteren.
4.2 De Dienstverlener geeft aan de Klanten het recht om zich als gebruiker toegang te verschaffen tot het door de Website ter beschikking gesteld platform teneinde er Vacatures op te plaatsen, dan wel te solliciteren op de geplaatste Vacatures.
4.3 Vacatures dewelke rechtstreeks, dan wel onrechtstreeks betrekking hebben op de Telecom-sector kunnen niet gepubliceerd worden op de Website. Voor zover de Klant dergelijke Vacature alsnog overmaakt, zullen deze voor niet bestaande worden gehouden.
4.4 De Klant-Werkgever heeft de keuze inzake volgende prijsformules:
XS Pakket
€ 25,00 (excl BTW)
- 1 Flexi-Credit
- Advertentie van de Vacature gedurende 21 dagen
- Account Dashboard
- Email notificaties
- Facebook advertentie
- Instagram advertentie
S Pakket
€ 50,00 (excl BTW)
- 1 Flexi-Credit
- Advertentie van de Vacature gedurende 60 dagen
- Account Dashboard
- Email notificaties
- Facebook advertentie
- Instagram advertentie
M Pakket
€ 60,00 (excl BTW)
- 2 Flexi-Credits
- Advertentie van de Vacature gedurende 60 dagen
- Account Dashboard
- Email notificaties
- Facebook advertentie
- Instagram advertentie
L Pakket
€ 70,00(excl BTW)
- 3 Flexi-Credits
- Advertentie van de Vacature gedurende 60 dagen
- Account Dashboard
- Email notificaties
- Facebook advertentie
- Instagram advertentie
XL Pakket
€ 80,00(excl BTW)
- 4 Flexi-Credits
- Advertentie van de Vacature gedurende 60 dagen
- Account Dashboard
- Email notificaties
- Facebook advertentie
- Instagram advertentie
XXL Pakket
€ 90,00(excl BTW)
- 5 Flexi-Credits
- Advertentie van de Vacature gedurende 60 dagen
- Account Dashboard
- Email notificaties
- Facebook advertentie
- Instagram advertentie
4.5 Credits worden aan de Klant-Werkgever pas vrijgegeven nadat het door de Klant-Werkgever verschuldigde bedrag door de Dienstverlener ontvangen werd. Door de Klant-Werkgever aangekochte flexi-credits in een bundel kunnen geenszins worden gecrediteerd.
4.6 De termijn van adverteren gaat in vanaf goedkeuring van de advertentie. Behoudens anders vermeld, heeft de Klant-Werkgever heeft gedurende 21 dagen de tijd om gratis te adverteren.
4.7 De Dienstverlener behoudt zich het recht voor eventuele prijsveranderingen door te voeren zonder dat zij gehouden zal zijn de Klant hier voorafgaandelijk van op de hoogte te brengen.
4.8 Bij twijfel van echtheid zal de Vacature geenszins worden geplaatst, dan wel worden verwijderd voor zover deze al geplaatst werd.
4.9 Beheer van vacature : de klant heeft de mogelijkheid om via het dashboard de vacature nog aan te passen wat betreft inhoud – sollicitanten op te volgen- CV’s te downloaden – het aantal bezoekers op te volgen alsook de vacature te verwijderen voor vervaldatum.
Er kan maximaal één vacature per openstaande functie worden gepubliceerd, behoudens andersluidend schriftelijk akkoord tussen partijen.
Er kan maximaal één vacature per vestiging van de Klant-Werkgever worden gepubliceerd, behoudens andersluidend schriftelijk akkoord tussen partijen
4.10 Promo’s: de klant kan unieke promo’s ontvangen die kunnen worden toegepast via unieke vouchercode op de website bij het afrekenen van de bundel(s)
4.11 Social media : De vacature zal tevens worden gepromoot op facebook en instagram met vermelding van functie vacature – gemeente vacature en bedrijfsnaam en logo. Indien u geen publicatie wenst op social media of bedrijfsnaam wenst te publiceren of het logo gebruiken op social media gelieve een mailtje te sturen naar info@de-flexi-jobber.be
Artikel 9 van de algemene voorwaarden.
4.12 De vacature van de Klant-Werkgever wordt na publicatie op de Website binnen de 5 werkdagen op de Instagrampagina en Facebookpagina van de Dienstverlener gepost.
Artikel 5 – Looptijd
De algemene voorwaarden worden aan de Klant ter beschikking gesteld alvorens een gebruikersprofiel kan worden aangemaakt. Het aanmaken van een gebruikersprofiel impliceert de aanvaarding van de algemene voorwaarden.
De Dienstverlening is van bepaalde duur en loopt af ingevolge de duurtijd van de gekozen formule.
Artikel 6 – Facturering en betaling
De Dienst is vooraf betaalbaar, alwaar Klant binnen de 24 uur na betaling de factuur zal ontvangen op het e-mailadres dewelke gekoppeld is aan de registratie.
In geval van betwisting zal de Klant de Dienstverlener binnen de 7 dagen na ontvangst van de factuur verwittigen en zal hij de Dienstverlener zijn betwistingsgrond meedelen. De partijen zullen te goeder trouw overleg plegen om het geschil op te lossen.
Artikel 7 – Garanties
- Inhoud van Vacatures
De Dienstverlener zal voorafgaandelijk aan de publicatie, de Vacatures nakijken wat betreft hun inhoud(ik verwijs naar het onderdeel “misbruik platform” ), alsook de door de Klant-Werkgever verstrekte gegevens inzake de onderneming doch is geenszins verantwoordelijk voor de juistheid, volledigheid of wettigheid van de door Klant-Werkgever geplaatste vacatures. De Klant-Werkgever is volledig verantwoordelijk voor de inhoud van hun advertenties.
De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit onjuiste, misleidende of onvolledige informatie in de vacatures.
- Gebruik van het Platform
- Beschikbaarheid en Storingen
De Dienstverlener zal zijn dienstverlening uitvoeren naar best vermogen, doch kan niet garanderen dat het platform altijd beschikbaar is en vrij is van fouten, nu de Dienstverlener enkel fungeert als tussenpersoon en derhalve zelf geenszins instaat voor de technische aspecten van het platform.
Eventuele storingen, onderhoudswerkzaamheden of technische problemen die tot onderbrekingen leiden, vallen dan ook buiten de aansprakelijkheid van de Dienstverlener.
Bugs kunnen evenwel steeds gemeld worden bij de helpdesk van de via het volgende emailadres : info@de-flexi-jobber.be
Indien de Website/Platform ingevolge een technisch probleem geenszins zou functioneren gedurende een termijn langer dan 5 dagen, dan zal de Dienstverlener de Klant-Werkgever vergoeden door middel van een terugbetaling dewelke pro rata berekend zal worden in functie van de gekozen bundel, doch houdt dit op geen enkele wijze enige erkenning van aansprakelijkheid in, ingevolge dewelke de Klant-Werkgever gerechtigd zou zijn op enige schadevergoeding.
De Dienstverlener zal in ieder geval nooit gehouden zijn tot vergoeding van welk danige schade dan ook ten aanzien van de Klant-Sollicitant ingevolge enige storing, dan wel andere fout.
- Misbruik van het Platform
De Klant heeft uitsluitend het recht om de Dienstverlening te gebruiken voor het beoogde doel.
De Dienstverlening mag niet worden gebruikt voor illegale of onverantwoordelijke handelingen. Het volgende wordt in ieder geval (niet-limitatief) beschouwd als onwettig of onverantwoordelijk:
- het gebruik van de Dienst om schade te berokkenen aan minderjarigen
- het verzenden, verspreiden, publiceren of tonen van materiaal dat
- de veiligheid of de gezondheid van een persoon in gevaar kan brengen of schade kan toebrengen aan instellingen, de openbare veiligheid of de volksgezondheid;
- buitensporig gewelddadig is of aanzet tot geweld, met geweld dreigt, een intimiderende inhoud heeft of haatzaaiende opmerkingen bevat;
- illegale drugs promoot, in strijd is met de exportregelgeving of verband houdt met illegaal gokken of illegale wapenhandel; de systemen in het netwerk en/of de Oplossing te verstoren en/of de netwerkdiensten of netwerkcommunicatie te verstoren
- enig materiaal (via uploaden of anderszins) dat inbreuk maakt op enig auteursrecht, handelsmerk, octrooi, handels- en/of andere geheimen of andere (intellectuele) eigendomsrechten van derden;
- de Dienst te gebruiken om frauduleuze aanbiedingen te doen, frauduleuze goederen of diensten te kopen of te verkopen of oplichting te promoten;
- het verzamelen of gebruiken van (i) (persoonlijke) informatie zonder toestemming van de eigenaar van de informatie; (ii) e-mailadressen; schermnamen; e-ID-kaarten, gegevens van betaalkaarten en/of creditcards of andere gebruikersidentificatie zonder toestemming van de geïdentificeerde persoon, met inbegrip van maar niet beperkt tot phishing, internet scamming, diefstal van wachtwoorden, spidering of harvesting; om opzettelijk virussen te verspreiden of andere soorten kwaadaardige programma’s in het netwerk of systeem te introduceren die tot doel hebben schade toe te brengen (of te dreigen toe te brengen) aan de systemen, software of data van derden;
- het misbruiken van de Dienst om toegang te krijgen of proberen toegang te krijgen tot de accounts van derden;
- het schenden van de integriteit van computer- en netwerksystemen; met inbegrip van het ontwikkelen of gebruiken van programma’s die andere gebruikers hinderen of die infiltreren in en/of schade toebrengen aan een computer, een computersysteem of een netwerk, of die de softwareonderdelen van een computer, een computersysteem of een netwerk wijzigen;
- het verkrijgen of trachten te verkrijgen van toegang tot de accounts van derden, of het infiltreren of trachten te infiltreren in de beveiliging van de computersoftware of -hardware, elektronische communicatiesystemen van de Dienst of van een derde
De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor enig foutief gebruik, dan wel misbruik van het platform door gebruikers, zoals het plaatsen van frauduleuze vacatures, frauduleuze CV’s of het onrechtmatig verwerken van persoonsgegevens.
- Voorzorgsmaatregelen
De Klant-Werkgever alsook Klant-Sollicitant dient gebruik te maken van de Dienstverlening als een normaal zorgvuldig persoon waarbij zijn alleszins volgende maatregelen dienen te nemen:
(a) de inloggegevens beschermen en veilig bewaren;
(b) ervoor te zorgen dat het platform alleen wordt gebruikt in overeenstemming met het geoorloofde doel
(c) ervoor te zorgen dat hun eigen apparatuur de nodige beschermingsmaatregelen bevat (bijvoorbeeld antivirussoftware, firewalls, enz.);
Het is hierbij verboden:
- de gebruikersidentificatie of beveiliging van de Dienstverlening, het netwerk of de account te omzeilen of zichzelf ongeoorloofde toegang tot gegevens te verschaffen en/of zichzelf toegang te verschaffen tot gegevens die niet voor hem bestemd waren;
- gebruik te maken van instrumenten die zijn ontworpen om veiligheidsmaatregelen te omzeilen of te doorbreken of instrumenten te introduceren of te gebruiken die zijn ontworpen om buitensporige verzoeken te creëren om het platform te immobiliseren.
- Resultaten van de Dienstverlening
De dienstverlener biedt geen enkele garantie inzake het aantal potentiële kandidaten, noch dat de vacatures daadwerkelijk geschikte kandidaten zullen opleveren of dat sollicitanten zullen worden aangenomen.
De dienstverlener is niet verantwoordelijk voor de juistheid of betrouwbaarheid van sollicitaties, CV’s of andere informatie die door Sollicitanten via het platform wordt verstrekt.
De Dienstverlener heeft geen enkele invloed op de afspraken dewelke gemaakt worden tussen de Klant-Werkgever en de Klant-sollicitant en draagt hiertoe bijgevolg geen enkele verantwoordelijkheid.
- Verwerking van Gegevens
- Persoonsgegevens
Hoewel de Dienstverlener zorg draagt voor een veilige verwerking van persoonsgegevens, conform het privacybeleid, kan deze niet aansprakelijk worden gesteld voor datalekken of ongeoorloofd gebruik van gegevens dit door de Klanten, Sollicitanten, dan wel door derden.
- Externe Integraties
De Dienstverlener is geenszins verantwoordelijk voor fouten of eventuele schade dewelke voortvloeien uit het gebruik van eventuele externe tools dewelke geïntegreerd zijn met het platform (zoals betaal- of advertentiediensten)
Artikel 8- Overmacht
De Dienstverlener kan niet worden gehouden haar verplichtingen uit hoofde van de Overeenkomst na te komen indien zij daartoe verhinderd is als gevolg van overmacht en kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor schade en/of verlies dewelke veroorzaakt werd door deze Overmachtssituatie.
Wanneer er zich een geval van overmacht voordoet, zal de Dienstverlener de andere Partij daarvan onmiddellijk schriftelijk in kennis stellen. Bij beëindiging van de overmachtssituatie zal de getroffen Partij de andere Partij hiervan onmiddellijk op de hoogte brengen. De Dienstverlener zal de uitvoering van de Diensten onmiddellijk hervatten na, naargelang het geval, het verzenden of ontvangen van een dergelijke kennisgeving.
Artikel 9- Intellectuele-eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten ten opzichte van de Dienst blijven berusten bij de Dienstverlener of diens licentiegevers. Voor zover de Klant toegang zou hebben tot enige intellectuele eigendomsrechten van de Dienstverlener, wordt die toegang slechts verleend ten behoeve van de uitvoering van de Overeenkomst en uitsluitend voor de duur van de Overeenkomst.
De Dienstverlener is gerechtigd logo’s, slogans, dan wel enig ander bedrijfsspecifiek kenmerk of gegeven te verspreiden na toestemming hiertoe van de Klant-Werkgever.
Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Klant-Werkgever blijven berusten bij laatstgenoemde. De Dienstverlener ontvangt slechts een beperkte licentie om deze te gebruiken en op te slaan voor de hosting, levering, ondersteuning en onderhoud van de Dienst en uitsluitend voor de duur van de Overeenkomst.
De Klant-Werkgever zal de Dienstverlener verdedigen tegen, schadeloosstellen voor en vrijwaren van alle schade, verliezen, uitgaven en kosten dewelke voortvloeien uit een vordering ingesteld door een derde ingevolge het feit dat de gegevens direct, dan wel indirect enige inbreuk maken, op de intellectuele eigendomsrechten van een derde partij.
De Dienstverlener zal de Klant onmiddellijk op de hoogte brengen van elke eis die hij ontvangt.
Artikel 10- Vertrouwelijkheid
Elke Partij zal alle informatie die zij ontvangt met betrekking tot de andere Partij, haar technische en operationele structuur, haar producten en diensten, haar financiële informatie, haar persoonlijke gegevens en haar intellectuele eigendom vertrouwelijk houden.
Uitgewisselde informatie mag uitsluitend worden gebruikt voor de uitvoering van de Overeenkomst en mag uitsluitend worden gedeeld met werknemers binnen de organisatie van een Partij die van dergelijke informatie op de hoogte moeten zijn. Geen van beide partijen is gerechtigd vertrouwelijke informatie aan een derde bekend te maken zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de andere partij. Beide partijen verbinden zich ertoe redelijke maatregelen te nemen om de vertrouwelijke informatie van de andere partij te beschermen, die in geen geval minder streng mogen zijn dan de maatregelen die zij voor haar eigen vertrouwelijke informatie neemt.
Artikel 11- Gegevensbescherming
Elke partij zal te allen tijde voldoen aan haar respectieve verplichtingen op grond van alle toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming in verband met alle persoonsgegevens die op grond van de Overeenkomst worden verwerkt. Voor zover de Dienstverlener, in zijn hoedanigheid van verwerker, persoonsgegevens zou verwerken namens de Klant, blijft de Klant, in zijn hoedanigheid van verantwoordelijke voor de verwerking, verantwoordelijk voor de omschrijving van het doel van en de middelen voor de verwerking, en zal de Dienstverlener alle redelijke instructies van de Klant in dat verband respecteren. De partijen zullen, op eerste verzoek van een van beide partijen, een overeenkomst inzake gegevensverwerking sluiten.
Artikel 12- Schorsing
De Dienstverlener heeft het recht om de toegang tot de Dienst geheel of gedeeltelijk op te schorten indien:
- De Klant de algemene voorwaarden heeft geschonden op een wijze die kan leiden tot schade of nadelige gevolgen of die dreigt te leiden tot schade of nadelige gevolgen voor de Dienstverlening, andere gebruikers, of netwerken, systemen of infrastructuur, dan wel derden
- de Dienstverlener, dan wel een derde (nood)onderhoud moet plegen aan de Dienst dat niet kan worden uitgevoerd zonder de toegang op te schorten of te beperken.
Voor zover mogelijk zal Dienstverlener vooraf schriftelijk kennisgeven van zijn voornemen om de (toegang tot de) Dienst geheel of gedeeltelijk op te schorten en van de verwachte duur. De Dienstverlener zal de opschorting beperken tot hetgeen strikt noodzakelijk is om de situaties zoals uiteengezet in het vorige lid te verhelpen of te beperken.
Artikel 11. Beëindiging
Het is de Dienstverlener ten allen tijde toegestaan het abonnement ten aanzien van één bepaalde Klant, dan wel algemeen de Dienstverlening stop te zetten, waarna zij – behoudens de gevallen waarbij de Klant de oorzaak vormt voor stopzetting van de Dienstverlening – de betaalde sommen pro rata zal terugbetalen aan de Klant.
Eventuele terugbetalingen van creditnota’s zullen geschieden binnen de 14 dagen na stopzetting van de Dienstverlening.
Artikel 12 – Schadevergoeding
De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor directe, indirecte, incidentele of gevolgschade die voortvloeit uit het gebruik of de onmogelijkheid om het platform te gebruiken.
In het geval van toerekenbare schade is de aansprakelijkheid van de Dienstverlener alleszins beperkt tot het door de gebruiker betaalde bedrag naar aanleiding van de gekozen formule.
De Klant-Werkgever, dan wel Klant-Sollicitant vrijwaren alleszins de Dienstverlener tegen eventuele vorderingen van derden die verband houden met de door hen geplaatste inhoud van de Vacatures, CV’s, dan wel enige handeling dewelke zij direct of indirect gesteld hebben.
De Dienstverlener is geenszins aansprakelijk voor fraude, discriminerende inhoud of andere onrechtmatige handelingen door gebruikers. Bij dergelijke overtredingen behoudt de Dienstverlener zich het recht voor om gebruikersaccounts te verwijderen of te schorsen, onverminderd de mogelijkheid hiertoe een schadevergoeding in te stellen.
Het gegeven dat de Klant, dan wel Sollicitant een meldingsplicht inzake misbruik hebben, verplicht de Dienstverlener geenszins om alle meldingen te onderzoeken, dan wel de nodige vorderingen te stellen.
Artikel 13 – Geschillen
De Overeenkomst wordt geïnterpreteerd in overeenstemming met en beheerst door de wetten van België.
In geval van geschillen betreffende de sluiting, uitvoering, beëindiging en/of interpretatie van de Overeenkomst verbinden de Partijen zich ertoe te goeder trouw besprekingen aan te knopen met het oog op een minnelijke schikking van het geschil.
Indien de partijen niet tot een minnelijke schikking komen, zullen de bevoegde rechtbanken en hoven van Antwerpen de exclusieve bevoegdheid hebben om het geschil te beslechten.
Artikel 14 – Diversen
Deze algemene voorwaarden vormen de volledige overeenkomst tussen de partijen en vervangen alle eerdere mondelinge of schriftelijke afspraken, overeenkomsten en voorstellen van de partijen met betrekking tot de Dienstverlening.
Geen van beide Partijen mag enige wijziging toebrengen of overdragen zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de andere Partij.
Wijzigingen zijn bijgevolg slechts geldig indien deze schriftelijk zijn overeengekomen en ondertekend door de bevoegde vertegenwoordigers van beide Partijen.
Indien een bepaling of een deel van een bepaling van deze algemene voorwaarden nietig, onwettig, ongeldig of niet-afdwingbaar wordt, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden van kracht en wordt hun geldigheid niet aangetast.
De Partijen zullen te goeder trouw onderhandelen om de nietigheid, onwettigheid, ongeldigheid of niet-afdwingbaarheid van de bepaling te verhelpen door de bepaling te vervangen door een wettelijke, geldige of niet-afdwingbare bepaling met dezelfde, of grotendeels dezelfde, impact en betekenis als de oorspronkelijke bepaling.
Het nalaten of verwaarlozen door de Dienstverlener van het afdwingen van rechten of het opleggen van sancties uit hoofde van deze algemene voorwaarden zal niet worden beschouwd als een verklaring van afstand van de rechten van die partij.

PRIVACYVERKLARING
Wie is verantwoordelijk voor de verwerking?
Uw persoonsgegevens worden verwerkt door Dhr.Tibor Babori die u kan contacteren op volgend emailadres: info@deflexijobber.be
Waarvoor worden uw gegevens verwerkt?
Wij zijn genoodzaakt uw persoonsgegevens te verwerken omwille van de correcte uitvoering van de diensten die wij aanleveren:
- beheren en publicatie van vacatures
- Beheren, verwerken en overmaken van sollicitaties
- Verbeteren van onze dienstverlening
- Het versturen van notificaties over nieuwe functies of relevante vacatures
- Het opmaak van nieuwsbrieven bij inschrijving
Indien u zich verzet tegen de verwerking van uw gegevens kunnen wij de correcte uitvoering van onze dienst niet langer garanderen en kunt u bijgevolg niet verder gebruik maken van onze diensten.
Waar komen uw gegevens vandaan?
Wij verwerken de gegevens die u aan ons meegedeeld heeft.
Aan wie maken wij uw gegevens over?
Uw persoonsgegevens worden meegedeeld
- Met Werkgevers: informatie van sollicitanten wordt gedeeld met de werkgever uitsluitend voor de vacature waarop is gereageerd.
- Met Sollicitanten: informatie van degene die de vacature geplaatst heeft (zoals contactgegevens) wordt gedeeld als onderdeel van de vacaturedetails.
- Externe Verwerkers: voor zover als nodig kunnen gegevens worden gedeeld met derden, zoals een hostingprovider, uitsluitend voor het ondersteunen van de dienstverlening.
Bewaartermijnen
- Gegevens worden bewaard zolang als nodig is om de diensten te leveren.
OF
- Uw gegevens worden opgeslagen voor een periode van 10 jaar. Deze termijn is ingegeven door de wettelijke fiscale voorschriften.
Welke rechten heeft u als betrokkene?
Overeenkomstig de wetgeving, kan u inzage krijgen in de gegevens. Onjuiste gegevens worden verbeterd op uw verzoek.
Indien wij uw gegevens verwerken op basis van de toestemming die u ons daarvoor heeft gegeven, dan hebt u het recht om bepaalde gegevens te wissen. U heeft tevens het recht om de verwerking van bepaalde gegevens te beperken, of bezwaar te maken tegen bepaalde verwerkingen.
Inzake bovenvermelde verzoeken met betrekking tot wijziging, beperkingen of verbeteringen, dient u een aanvraag te richten aan Dhr. Tibor Babori vergezeld van een kopie van uw identiteitsbewijs.
Geautomatiseerde besluitvorming
Op basis van de door u verstrekte persoonsgegevens, wordt een volledig geautomatiseerde beoordeling gemaakt met betrekking tot het aangaan en in stand houden van een klantenrelatie.
De elementen die aan de basis liggen van deze beoordeling zijn de reeds bestaande contacten, de betalingsgegevens, de termijnen van betaling, het volume van het gebruik van het platform.
U heeft het recht uw standpunt m.b.t. deze beoordeling naar voor te brengen. Indien U het wenst, kan zowel de beslissing als uw standpunt besproken worden.
Cookies
Het surfen op onze website kan de installatie van cookies op uw computer tot gevolg hebben. Zij vereenvoudigen het bezoek en verbeteren de ergonomie van de dialoog.
U kunt de installatie van deze cookies op uw computer weigeren, maar zulke weigering kan de toegang tot bepaalde diensten van de websites in de weg staan.
Voor meer details verwijzen we u naar ons Cookie-beleid.
Vragen of klachten?
Indien u vragen of bemerkingen heeft, kan u contact opnemen :met onze Data Protection Officer, op het emailadres : info@de-flexi-jobber.be